Kamis, 11 November 2010

Ultah Berjamaah



























Ucapan yang berkesan dari sekian yang posting di fb saya:

Alles gute zum Geburtstag!!!!

saya: (arti: selamat ulang tahuun!!-kayaknya)*mikir*


Wünsche dir alles gute

saya: (arti: idem-kayaknya)*garuk2*


(\_ (\ ...☺...☺...☺...☺...☺...☺...☺
(=' :') •♥•Ħάƿƿƴ ß✽Ðàƴ •♥•to u
(,('')('').☺...☺...☺...☺...☺...☺...☺
¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸

♡̷̬̩̃̊ ƭð Ư ♡̷̬̩̃̊

♥̨Panjang u mur..
♥̨Diberikan kesehatan
♥̨Murah rezky
♥̨Sehat slalu..

AMIN..."
saya: *kerjap2mata* lucunya......

Latifah wrote:
"Happy birthday to you...I wish you happiness and successful in your life. Especially, love, family, job, health and everything that you want ya..Although I can't give you any grifts, now however I have only blessing and big heart to you ya....rindu sekali"

saya: *higs higs* (sebel belum bisa pergi ketempatmu)



























like this (jempol)
Fans 1 (yang posting): HAPPY BIRTHDAY
saya: Whuaa foto siapa itu ???
Fans 2 (yang ikut2an ngeramein): Wah, Intan Nuraini

saya: ...... *speechless*

‎({}) ☺kªªªÿ ({})

‎(ʃ⌣ƪ) Ciluk ƪ(˚▽˚)ʃBaa!
••open my heart (◦ʃ⌣ƪ) ••

Tidak ada komentar:

Posting Komentar